اگر به سراغ بهترین مربی های فوتسال بروید قطعا به شما در مورد خطاهای فوتسال می گوید اما ما می خواهیم شما را کمی با خطاهای فوتسال آشنا کنیم تا پیش زمینه ای در مورد خطاهای این بازی داشته باشید. زمانی که یک بازیکن عمدی یا غیر عمدی از روی بی احتیاطی هر یک از خطاهای ذکر شده زیر را مرتکب شود یک ضربه آزاد مستقيم – يک ضربه پنالتي- به نفع تيم فوتسال مقابل گرفته می شود. این خطاها عبارت هستند از :
۱ – لگد زدن
۲ – پشت پا زدن
۳ – پريدن روي حريف
۴ – تنه شديد و خطرناک
۵ – تنه از پشت به حريف
۶ – تف انداختن
۷ – زدن حريف
۸ – گرفتن حريف
۹ – هل دادن حريف
۱۰ – با شانه به حريف حمله كردن
۱۱ – تكل كردن
همچنین هر گونه خطايي كه به نفع تيم مهاجم و درون محوطه جريمه تيم مدافع صورت بگیرد یک ضربه آزاد از روي خط محوطه زمین فوتسال كه نزدي كترين منطقه به محل وقوع خطا درون محوطه جريمه است زده مي شود.

برای سالن فوتسال مشهد به اسان اسپرت مراجعه کنید.


اسامی بهترین مربی های فوتسال


آیا به دنبال اسامی بهترین مربی های فوتسال هستید؟ آیا می خواهید زیر نظر بهترین مربی های فوتسال آموزش فوتسال ببینید تا به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید؟ کافیست در ادامه ما را دنبال کنید تا با اسامی بهترین مربی های فوتسال آشنا شوید. خانم عاطفه رضایی یکی از بهترین مربی های فوتسال در بین ۱۰ مربی برتر فوتسال زنان می باشد. این فرد بازیکن سابق و مربی فوتسال ایران می باشد. این خانم که نامش جزو اسامی بهترین مربی های فوتسال می باشد توانسته است تیم سپاهان اصفهان را در لیگ برتر سال های ۸۲-۱۳۸۱ به عنوان اولین تیم تاریخ لیگ فوتبال ایران به مقام قهرمانی برساند.
یکی دیگر از بهترین مربی های فوتسال ایران اقای فرهاد کاظمی می باشد که بازیکن سابق و مربی کنونی فوتسال ایران است. از دستاورد های این مربی خبره می توان گفت که تیم سپاهان اصفهان را در لیگ برتر سال های ۸۲-۱۳۸۱ به عنوان اولین تیم غیر تهرانی تاریخ لیگ فوتبال ایران به مقام قهرمانی رساند. این مربی خبره که جزو بهترین مربی های فوتسال می باشد این تیم را به مقام قهرمانی جام حذفی در سال های ۸۳-۱۳۸۲ رساند. پس اگر به دنبال بهترین مربی های فوتسال اقایان و خانم ها هستید این دو مربی بهترین گزینه انتخابی می باشند.

منبع: