این رشته ورزشی هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره امکان پذیر است و هر فردی با توجه به علاقه خود می تواند به سراغ آموزش پینگ پنگ مبتدی به صورت تک نفره یا دو نفره برود. به همین دلیل ما در ادامه به شرح مختصر آموزش پینگ پنگ مبتدی به صورت تک نفره و دو نفره پرداخته ایم تا علاقه مندان به این رشته ورزشی با دیدی باز و جامع به سراغ آموزش پینگ پنگ حرفه ای بروند.

• آموزش پینگ پنگ مبتدی به صورت تک تفره عبارت است از :
در پینگ پنگ تک نفره فرد خودش به تنهایی با زدن سرویس بازی را شروع می کند. سپس با میز مخصوصی که مختص به این نوع پینگ پنگ است به صورت تک نفره بازی می کند تا توپ اش به بیرون رود و مجموع امتیاز هایش محاسبه شود.
• آموزش پینگ پنگ مبتدی به صورت دو نفره عبارت است از :
در پینگ پنگ دو نفره یک نفر بازی را با سرویس شروع می کند و نفر دوم با راکت خود باید جواب سرویس حریف را بدهد. در نتیجه هر یک از بازیکنان آنقدر این عمل را انجام می دهند تا توپ به بیرون رود و مجموع امتیاز ها محاسبه شود.

 

برای کلاس پینگ پونگ به اسان اسپرت مراجعه کنید.


مسابقه پينگ پنگ


آموزش پینگ پنگ حرفه ای برای تکنیک چرخش دست


این رشته ورزشی همانند سایر رشته های ورزشی با تسلط داشتن بر اصول می باشد و هر بازیکنی که به راحتی بر روی اصول این بازی تسلط داشته باشد می تواند سخت ترین و قوی ترین حریف ها را هم شکست بدهد. از این رو حین آموزش پینگ پنگ حرفه ای باید در تلاشباشید تا بدن خود را موقع ضربه زدن به خوبی حرکت دهید. به همین منظور ما در آموزش پینگ پنگ حرفه ای سعی کرده ایم یکی از تکنیک های این رشته ورزشی را برایتان مطرح کنیم تا با یادگیری آن بتوانید به جای بازنده بودن همواره برنده باشید.
تکنیکی که می خواهیم در آموزش پینگ پنگ به کودکان یا آموزش پینگ پنگ بانوان و آقایان به شما شرح دهیم چرخش دست می باشد. یادگیری این تکنیک کمی دشوار است اما غیر ممکن و سخت نیست و نباید ساده از کنار آن گذر کنید چون تکنیک چرخش دست یکی از کلیدی ترین فن های این رشته ورزشی می باشد. از این رو سعی کنید نحوه چرخ چرخش دست خود و راکت را تمرین کنید تا بدانید که چگونه بر بازگرداندن توپ توسط شما تاثیر گذار است و می توانیددر مقابل هر ضربه ای به واسطه آن مقابله کنید.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/06/04/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%be%db%8c%d9%86%da%af-%d9%be%d9%86%da%af/