انتخاب کردن سر مربی جدید برای تیم ملی ایران امروزه به یکی از سخت ترین و دشوار ترین تصمیم های ورزش فوتبال در ایران شده است. زیرا امیر قلعه نویی اعلام کرده است که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را نپذیرفته است و از سمت دیگر برخی مخالفت‌ ها حضورعلی دایی را در در سرمربی تیم ملی فوتبال ایران منتفی کرده است. دراگان اسکووچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان که ۲ روز پیش از جدایی ‌اش از این تیم رسمی شد چند روز پیش وارد فدراسیون فوتبال شد تا مذاکرات نهایی را برای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شدن را انجام دهد.

 

برای اجاره سالن فوتسال در تهران به آسان اسپرت مراجعه کنید.


مربی فوتبال
بهترین مربی فوتبال جهان


بسیاری از افراد آنقدرعاشق ورزش فوتبال هستند که علاوه بر پیروی کردن اخبار مربوط به ورزش کشور ایران همواره اخبار مربوط به بهترین مربی فوتبال جهان را هم دنبال می کنند. در ادامه برای شما برخی از بهترین مربی فوتبال جهان را برای شما معرفی کرده ایم تا بیشتر از قبل با این ورزش پرطرفدار جهانی آشنا شوید. بهترین مربی فوتبال جهان عبارتند از :
• فرگوسن
این مربی با ۲۶ سال مربیگری منچستریونایتد ۱۳ بار قهرمان انگلیس، ۵ بار قهرمان جام حذفی و ۲ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.
• والری لوبانوفسکی
این مربی اوکراینی دارای ۸ بار قهرمانی در لیگ برتر شوروی، ۶ بار جام حذفی شوروی می باشد.
• ارنست هاپل
این مربی اتریشی که در جام جهانی ۱۹۷۸ با هلند به فینال رسید مغلوب آرژانتین میزبان شد همچنین این مربی ۲ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.
• هلنیو هررا
این مربی آرژانتینی در لالیگا با تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا ۴ بار قهرمان لالیگا شد و با اینترمیلان ۳ بار اسکودتو را بالای سر برد.
• مت بازبی
این مربی اسکاتلندی که دوران شکوه منچستریونایتد را آغاز کرد ۵ بار قهرمان جزیره شد و ۲ بار هم جام حذفی را بالای سر برد.


منبع:

https://blog.asansports.com/2021/01/18/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/