x تبلیغات
معرفی کامل تمام ورزش ها

حرکت همسترینگ در آموزش تی آر ایکس

 حرکت همسترینگ نیز یکی دیگر از حرکات تی ار ایکس برای لاغری ران است که سطوح متوسط هم می توانند آن را انجام دهند. در ادامه به طور کامل و مختصر نحوه انجام این حرکت تی ار ایکس برای لاغری را بیان کرده ایم تا به راحتی آموزش تی ار ایکس برای لاغری ران را یاد بگیرید :

• به پشت دراز بکشید و دست ها را کنار بردن قرار دهید.
• پاشنه پاها را در داخل دسته تسمه ‌ها قرار دهید و لگن را از زمین بلند کنید.
• پاها باید صاف و مستقیم باشند و بدن و پاها در یک راستا قرار بگیرند.
• پاشنه پاها را با حرکتی آرام و کنترل شده به سمت لگن حرکت دهید.
• به حالت اول برگردید و باز هم این حرکت را تکرار کنید.

برای  باشگاه بدنسازی شیراز  به اسان اسپرت مراجعه کنید.

 


 

حرکت کوهنورد معکوس در آموزش تی آر ایکس

یکی دیگر از حرکات تی ار ایکس برای لاغری کوهنوردی معکوس می باشد که سطوح متوسط هم می توانند آن را انجام دهند. در ادامه به صورت مختصر نحوه انجام این حرکت تی ار ایکس را بیان کرده کرده ایم تا به راحتی آموزش تی ار ایکس برای لاغری ران را یاد بگیرید :
• رو به بالا بر روی زمین قرار بگیرید.
• کف دست ها را روی زمین بگذارید و پاشنه پاها را داخل دسته تسمه های تی ار ایکس بگذارید.
• بدن را از زمین جدا و سعی کنید بدن در یک خط مستقیم قرار بگیرد.
• پای چپ را به داخل سینه بیاورید سپس بدون توقف پای چپ را به وضعیت اول برده و پای راست را به داخل سینه بکشید. به حالت اول برگردید و حرکت را تکرار کنید.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/05/03/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%db%8c-%d8%a2%d8%b1-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3/

سالن فوتسال مجموعه ورزشی آب تهران

 یکی دیگر از بهترین سالن فوتسال ها در سطح شهر تهران مجموعه ورزشی آب تهران می باشد. با یک بار رزرو سالن فوتسال در مجموعه ورزشی آب تهران همراه همیشگی این باشگاه می شوید. زیرا در مجموعه ورزشی آب تهران علاوه بر رو به رو شدن با یک محیط زیبا و دلنشین شاهد سالن ‌های چند منظوره با قابلیت بازی‌ های مختلف از جمله والیبال، بسکتبال، هندبال و سالن فوتسال می شوید و همچنین احساس نشاط و ورزش را در کنار هم تجربه می کنید. مجموعه ورزشی آب تهران همه روزه صبح ها پذیرای بانوان و بعد از ظهرها پذیرای آقایان در سالن فوتسال، والیبال و … می باشد.

 

برای چمن مصنوعی تبریز به اسان اسپرت مراجعه کنید.


کلاس فوتسال


مجموعه ورزشی شهید کشوری یکی از قدیمی ترین سالن فوتسال تهران


مجموعه ورزشی شهید کشوری از اوایل دهه چهل در قسمت جنوبی تپه های داودیه احداث گردیده است و ساختمان اداری آن در سال ۱۳۷۰ به این مجموعه اضافه شد. سالن فوتسال تهران مجموعه ورزشی شهید کشوری به صورت سوله در بخش شرقی مجموعه واقع شده است. این مجموعه بی نظیر همچنین در رشته های گوناگون فوتسال، دو میدانی، بدمینتون، والیبال، اسکیت، پینگ پونگ، بدنسازی، ژیمناستیک، یوگا و ورزش های رزمی فعال می باشد. به علاوه در ساختمان اداری این مجموعه فدراسیون های بسکتبال، کاراته، دو ومیدانی، انجمن های ورزشی دارت و معاونت فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن مستقر هستند. اگر شما هم به دنبال بهترین سالن فوتسال تهران هستید مجموعه ورزشی شهید کشوری گزینه مناسبی می باشد.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/02/15/%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%b9%da%a9%d8%b3/

مشخصات زمین تنیس سرپوشیده

اگر می خواهید در زمین تنیس سرپوشیده همراه دوستان و آشنایان خود به تمرین این بازی هیجانی و جذاب بپردازید دیگر نگران نباشید. زیرا در ادامه به بررسی مشخصات زمین تنیس سرپوشیده در سطح تهران پرداخته ایم. مشخصات زمین تنیس سرپوشیده به طور کلی عبارت است از :
• سالن های تنیس – خیریه عمل
مشخصات زمین تنیس سرپوشیده : ۲ عدد زمین سرپوشیده
شماره تماس : ۴۴۶۰۴۴۰۰ و ۴۴۶۰۴۴۱۳
آدرس : پونک – اشرفی اصفهانی – ستاری – فرحزاد – چهار دیواری – سیمون بولیوار
• سالن های تنیس – صنایع دفاع
مشخصات زمین تنیس سرپوشیده : ۲ عدد زمین رو باز و ۱عدد سالن سرپوشیده
شماره تماس : ۲۲۵۵۱۹۸۰
آدرس : نوبنیاد – خیابان شهید لنکری – روبروی بیمارستان شهید چمران
• سالن های تنیس – میثاق
مشخصات زمین تنیس سرپوشیده : ۴ عدد زمین رو باز و ۳ عدد سالن سرپوشیده
شماره تماس : ۲۲۸۳۸۹۴۲
آدرس : آجودانیه – انتهای سیزدهم شرقی

برای شرکت در کلاس ژیمناستیک آنلاین به اسان اسپرت مراجعه کنید.


• سالن های تنیس – دیباجی
مشخصات زمین تنیس سرپوشیده : ۳ عدد سالن سرپوشیده
شماره تماس : ۰۹۱۲۶۸۶۸۶۱۱
آدرس : خیابان دولت – خیابان دیباجی جنوبی – کوچه رحمانی

منبع

https://blog.asansports.com/2021/01/27/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%86%db%8c%d8%b3-%d8%ae%d8%a7%da%a9%db%8c-%d9%88-%da%86%d9%85%d9%86-%d8%b9%da%a9%d8%b3/

بهترین سالن های تنیس

 پس از بررسی تجهیزات مورد نیاز ورزش هیجانی و جذاب تنیس نوبت به بررسی بهترین سالن های تنیس می رسد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید در بهترین سالن های تنیس همراه دوستان و آشنایان خود تمرین کنید تا از یک فردی مبتدی به یک فرد حرفه ای تبدیل شوید کافیست نگاهی به سالن های تنیس ذکر شده بیاندازید. بهترین سالن های تنیس عبارت هستند از :

برای شرکت در کلاس اسکیت به اسان اسپرت مراجعه کنید.


• سالن تنیس سبز
آدرس : ولنجک – جنب بیمارستان طالقانی – باشگاه تنیس سبز
تلفن : ۲۲۴۰۸۰۹۶
تعداد زمین رو باز : ۲ زمین
• سالن تنیس توچال
آدرس : ولنجک – مجتمع فرهنگی ورزشی توچال
تلفن : ۲۲۴۲۱۵۰۵
تعداد زمین رو باز : ۶ زمین
• سالن تنیس نفت (الهیه)
آدرس : خیابان شریعتی – پل رومی – خیابان شریفی منش – خیابان واثق نوری – پلاک ۶
تلفن : ۲۲۶۰۱۲۱۴
تعداد زمین رو باز : ۳ زمین
• شهید کشوری
آدرس : بلوار میرداماد – خیابان شهید حصاری جنوبی – مجتمع ورزشی شهید کشوری
تلفن : ۲۲۲۵۵۱۲۲
تعداد زمین رو باز : ۲ زمین


منبع:

https://blog.asansports.com/2021/01/27/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%86%db%8c%d8%b3-%d8%ae%d8%a7%da%a9%db%8c-%d9%88-%da%86%d9%85%d9%86-%d8%b9%da%a9%d8%b3/

فایده های ورزش بسکتبال

 از هر چیزی که بگذریم از فایده های ورزش هیجانی و جذاب بسکتبال که در تمام دنیا از پیر و جوان طرفدار آن هستند نمی توانیم بگذریم. در اصل هر فردی که به سراغ یک رشته ورزشی مانند بسکتبال می رود باید بداند فایده های آن ورزش چیست و چه مزایای برای بدنش دارد. به همین علت در ادامه همانند بررسی سالن های بسکتبال به بررسی فایده های ورزش بسکتبال پرداخته ایم :

برای کلاس TRX به اسان اسپرت مراجعه کنید.
• كسب تعادل روانی و فراهم بودن زمینه های لازم برای رشد روانی
• ایجاد انگیزش مناسب در اشخاص برای شركت در فعالیت های ورزشی
• ایجاد شخصیت متعادل، روحیه تعاون و همكاری
• تقویت عوامل روانی مثل : اعتماد به نفس، تمركز، توجه و خود شكوفایی
• كسب نشاط و شادی و طراوت
• پرورش و تقویت توان رهبری اشخاص
• افزایش قدرت تصمیم گیری اشخاص به گونه درست و قضاوت منطقی
• پرورش شخص از نظر هوشی و افزایش ظرفیت های ذهنی


در جمع بندی نهایی این مقاله ورزشی به طور کلی با تمامی سالن های بسکتبال در شهر تهران و سالن بسکتبال بانوان تهران به همراه آدرس و شماره های تلفن آن ها آشنا شدید. همچنین دریافتید که این ورزش هیجانی و مفرح چه فایده هایی برای بدن شما دارد. در سخن اخر این مقاله امیدوار هستیم گفته های فوق برای شما مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن اوقات خوشی داشته باشید.

منبع»

https://blog.asansports.com/2021/02/03/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b3%da%a9%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84/

ورزش لاغری برای دیسک کمر مفید است؟

 امروزه بسیاری از افراد به دلیل ورزش نکردن در دوران جوانی خود و انجام کارهای سنگین به دیسک کمر مبتلا شده اند. به این افراد نیز باید گفت که هیچ وقت برای ورزش کردن دیر نیست و در هر زمان و حتی با وجود بیماری های مختلف هم می توانید ورزش کنید. اما پیش از شروع ورزش لاغری برای دیسک کمر کسانی که دیسک کمر و گردن دارند باید با یک فیزیوتراپیست در مورد مناسب و ایمن بودن حرکات ورزشی مشورت کنند.

ورزش لاغری برای دیسک کمر در کنار روش های درمانی زیادی که وجود دارد مانند دارو های مسکن بهترین گزینه می باشد. از طرفی با انجام صحیح حرکات کمر درد یا گردن درد فرد به مرور بهتر خواهد شد. زیرا ورزش کردن باعث ازاد شدن هورمون هایی در فرد می شود که ارامش بخش هستند و همانند مسکن عمل می کنند.

برای ثبت نام در باشگاه یوگا در تهران به اسان اسپرت مراجعه کنید.

انواع ورزش برای دیسک کمر


در کنار ورزش لاغری در خانه همان طور که گفته شد ورزش هایی برای افرادی که دیسک کمر دارند موجود می باشد. زیرا ورزش کردن ممنوعیت نمی شناسد تنها برای هر فرد مطابق شرایط جسمانی اش حرکات متغییر هستند. در ادامه چند تمرین ورزشی برای افرادی که به دیسک کمر مبتلا هستند را مطرح کرده ایم این حرکات عبارتند از :
• ورزش برای دیسک کمر – تمرین اول : در این تمرین باید دمر روی زمین دراز بکشید زیرا با قرار گرفتن در این حالت گودی کمر فرد بیشتر می شود. وقتی قوس کمر در این تمرین افزایش می یابد بخش مرکزی دیسک به جایگاه اصلی خود حرکت می کند.
• ورزش برای دیسک کمر – تمرین دوم : در این تمرین فرد باید روی شکم دراز بکشد سپس روی آرنج های خود تکیه دهد و در حالت نیم خیز قرار بگیرد همچنین حالت خود را دو ثانیه حفظ کند و سپس به حالت اولیه برگردد.
• ورزش برای دیسک کمر – تمرین سوم : برای انجام این تمرین فرد باید صاف بایستد و دستان خود را پشت مفصل جوری قرار دهد که نوک انگشتان رو به سمت پایین باشد. سپس باید دست ها را جوری روی لگن فشار دهید تا کمر قوس پیدا کند.

منبع:

https://blog.asansports.com/2020/12/14/%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%b7%d9%88%d8%b1-%d8%aa%d8%b6%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%88-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%a7/

آموزش پینت بال در خصوص تجهیزات مورد نیاز

 • ماسک پینت بال
در آموزش پینت بال ابتدا باید به سراغ زدن ماسک آن بروید چون این ماسک ها صورتتان را در برابر گلوله هایی که از طرف حریف تان پرتاب می شود محافظت می کند. پس در زدن آن کوتاهی نکنید و می توانید به سراغ نوع هایی از آن بروید که راحت تر و سبک تر هستند.

برای کلاس ژیمناستیک، کلاس پینت بال و... به اسان اسپرت مراجعه کنید.
• مخزن پینت بال
در آموزش پینت بال باید بدانید که مخزن پینت بال جایی است که گلوله های این بازی را در ان قرار می دهند. به طور کلی دو نوع از این مخزن وجود دارد که یکی براساس جاذبه گلوله ‌ها را وارد تفنگ می‌ کند و دیگری هاپر الکترونیکی است که از باتری استفاده می ‌کند و با فشار گلوله‌ ها را به‌ سمت تفنگ پرت می کند.
• قفل محافظ لوله تفنگ
در آموزش پینت بال باید با قفل محافظ لوله تفنگ نیز آشنا باشید. قفل محافظ لوله تفنگ در این بازی برای ایمنی بسیار مهم و ضرور است. به عبارتی ساده تر اگر این قطعه نباشد ممکن است هم به خودتان و هم به اطرافیان آسیب برسانید.
• مخزن هوا
مخزن هوا یکی دیگر از مواردی است که در آموزش پینت بال باید به آن پرداخته شود تا اطلاعات لازم در این زمینه داشته باشید. این مخزن‌ ها انواع مختلفی از نظر شکل، اندازه و وزن دارند که به طور کلی دو نوع هستند. اولی مخزن دی‌ اکسید کربن است که این مخزن‌ ها به ‌صورت مایع پر می‌ شوند و در زمان شلیک به‌ صورت گاز در می‌ آیند. دیگری مخزن‌ های پرفشار نیترو است که این مخزن‌ ها به آب و هوا واکنش نشان نمی‌ دهند و مهم نیست که تفنگ خود را چطور در دست می‌ گیرید.


منبع:

https://blog.asansports.com/2021/07/01/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%be%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85%d8%9f-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%be%db%8c/

برای داشتن انرژی بیشتر و عملکرد بهتر قبل از ورزش چه بخوریم؟

 ورزشکاران و بدن‌سازان برای رسیدن به اهداف‌شان در ورزش همیشه به دنبال راهی برای بهبود عملکرد خود هستند. مصرف مواد مغذی می‌تواند به بدن شما کمک کند تا عملکرد بهتری در ورزش داشته باشید. تغذیه صحیح و مناسب همچنین باعث می‌شود ریکاوری بعد از ورزش سنگین سریع‌تر شود. مصرف مواد غذایی صحیح و تغذیه قبل و بعد از ورزش مناسب، نه تنها به شما کمک می‌کند که عملکرد بهتری داشته باشید، بلکه آسیب عضلات را هم به حداقل می‌رساند. اگر برای شما هم این سوال مطرح است که قبل و بعد از ورزش چه بخوریم این مطلب را بخوانید.

 

برای کلاس یوگا به اسان اسپرت مراجعه کنید.


دانستن بهترین مواد غذایی قبل از ورزش و بهترین مواد غذایی قبل از ورزش بسیار مهم است. رساندن سوخت صحیح به بدن با مصرف خوراکی‌های مغذی قبل از ورزش، به شما انرژی و قدرتی که لازم دارید را می‌دهد. هر کدام از مواد مغذی نقش خاصی را قبل از ورزش بازی می‌کنند.

گرسنه رفتن به باشگاه یا شروع کردن ورزش با شکم خالی اصلا ایده خوبی نیست؛ از طرفی هم خوردن چیزی با فاصله کم قبل از ورزش سنگین هم مشکل‌ساز می‌شود. نرسیدن سوخت کافی به بدن، منجربه احساس ضعف و درد و کوفتگی غیر معمول در عضله‌ها خواهد شد. حالا شاید بپرسید که قبل تمرین بدنسازی چی بخوریم؟ شما می‌توانید برای افزایش قابلیت‌های فیزیکی و بهره‌مندی بیشتر از تمرینات، از نکات زیر استفاده کنید. در اینجا به شما می‌گوییم که کدام مواد غذایی را در چه زمانی قبل از ورزش مصرف کنید و خوراکی مفید قبل از ورزش چیست .

در تمام روز چه بخوریم

کم آبی بدن

شروع ورزش بدون این که در آن روز به اندازه کافی آب نوشیده باشید، اصلا ایده خوبی نیست. هر روز مطمئن شوید که به اندازه کافی آب نوشیده‌اید؛ قبل از ورزش، حین ورزش و بعد از ورزش، بدن شما به آب احتیاج دارد. اگر یادتان می‌رود که آب بنوشید یا نمی‌دانید که چه میزان آب برای شما کافی است، می‌توانید از اپلیکیشن‌های موبایل که برای یاداوری آب نوشیدن طراحی شده است استفاده کنید. به یاد داشته باشید که بدن برای کالری سوزاندن به آب احتیاج دارد؛ حتی اگر اندکی هم دچار کم‌آبی بدن شوید، متابولیسم بدن شما کاهش پیدا می‌کند. هیچ کس دوست ندارد بدون فایده ورزش کند.


منبع:

https://blog.asansports.com/2018/12/24/%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%da%86%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%a7%da%a9%db%8c%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d9%88%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%aa%d8%a7-%d8%a8/

رژیم غذایی سالم برای چاق شدن

 از خصوصیات رژیم غذایی سالم برای چاق شدن اینست که برخلاف تصور غذاهای پر کالری باید کمتر در آن مصرف شوند.استفاده از مولتی ویتامین‌ها، شربت‌ها برای افزایش وزن و چاق شدن هم بسیار غلط اس چرا که این مواد اصلاً خاصیت چاق كنندگی ندارند.

برای باشگاه تیراندازی در تهران به اسان اسپرت مراجعه کنید.


رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن

برای داشتن رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن باید سبک زندگی خود را تغییر دهید.نکته مهم این است که رژیم لاغری مناسب باید شامل تمامی گروه های غذایی باشد.و در کنار رعابت رژیک لاغری حتما باید ورزش هایی جهت تناسب اندام به صورت اصولی و زیر نظر مربی های ورزشی انجام دهید.

منبع:

https://blog.asansports.com/2018/12/31/%d8%b1%da%98%db%8c%d9%85-%d8%ba%d8%b0%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%85-%d8%b4%d8%a7%d9%85%d9%84-%da%86%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%a7%da%a9%db%8c%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85/

بهترین باشگاه ورزشی بانوان

 اگر به دنبال بهترین باشگاه ورزشی بانوان در تهران هستید کافیست ما را دنبال کنید تا همانند بهترین زمین های فوتبال تهران در پیدا کردن بهترین باشگاه ورزشی بانوان نیز به شما کمک کنیم. در ادامه بهترین باشگاه ورزشی بانوان در تهران را برای علاقه مندان به ورزش فراهم کرده ایم. بهترین باشگاه ورزش بانوان عبارت هستند از :

برای باشگاه بدنسازی شیراز به اسان اسپرت مراجعه کنید.

باشگاه ورزشی بانوان یاس
 رشته های ورزشی این باشگاه : بدنسازی، یوگا، فیتنس، ایروبیک و کاراته می باشد.
 آدرس : نیاوران تهران، خیابان فیضیه، خیابان منظریه، باشگاه یاس
باشگاه ورزشی بانوان مهارت برتر
 رشته های ورزشی این باشگاه : بدنسازی، یوگا، فیتنس، ایروبیک، تی ار ایکس، اسپینینگ و ماساژ می باشد.
 آدرس : تهران، بلوار مرزداران، بین البرز و سه راه اریافر
باشگاه ورزشی بانوان پالادیوم
 رشته های ورزشی این باشگاه : پیلاتس، تی آر اکس، بدنسازی، اسپینینگ، زومبا، بادی پامپ، بادی کامبت، بادی بالانس و تای چی می باشد.
 آدرس : زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، میدان الف، مرکز خرید پالادیوم، طبقه ششم
باشگاه ورزشی بانوان پاد
 رشته های ورزشی این باشگاه : بدنسازی، اسپینینگ، کیک بوکسینگ، تای بوکسینگ، صخره نوردی، کیک بوکسینگ گراپلینگ، بادی پامپ و تی آر ایکس می باشد.

منبع:
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد